zack424_Artworks

zack424_Artworks

آموزش و معرفی نرم افزار های طراحی سه بعدی و بازی سازی
zack424_Artworks

zack424_Artworks

آموزش و معرفی نرم افزار های طراحی سه بعدی و بازی سازی

آموزش ساخت مدل سه بعدی بی سیم در نرم افزار Blender و Substance - قسمت هشتم




در این قسمت مشکلات تکستچر بدنه مدل رو حل کردیم و شروع کردیم به ساختن تکستچر مربوط به شماره ها در نرم افزار Substance Painterلینک قسمت هفتم کلیک کنید(قسمت قبلی)لینک آموزش کلیک کنید
آدرس رفرنس استفاده شده :تصویر کلیک کنیددانلود فایل مربوط به قسمت هشتم آموزش(,Blender ,FBX ,Substance Painter):لینک  کلیک کنید
لینک کانال آموزش در تلگرام:
برای عوضویت در کانال تلگرامی اینجا کلیک کن
* لطفا فایل های مربوط به آموزش رو در جایی آپلود یا پخش نکنید و فقط برای پروژه های خودتون استفاده کنید.
در این سری آموزش مراحل مختلف ساختن یک مدل سه بعدی رو آموزش میدیم که شامل مراحل زیر میشه :
1- ساختن مدل سه بعدی Modeling
2- تمیز کردن مدل و آماده سازی برای آنرپ کردن Cleanup
3- آنرپ مدل سه سه بعدی UV Unwrapping
5- ساخت متریال ها و بافت دهی به مدل سه بعدی Texturing
X- در صورت بازدید و حمایت شما از این آموزش چند قسمت ویژه هم برای آین آموزش درست میکنم (مثل وارد کردن مدل در انجین های بازی سازی، ساخت یک میز برای قرار دادن بیسیم ، ساختن رنگ ها و مدل های دیگه از مدل فعلی ...)
مراحل مدل سازی در نرم افزار Blender 3D انجام میشه و برای بافت دهی از نرم افزار Substance painter استفاده شده.
مدل سه بعدی که برای ساختن انتخاب کردیم یک بیسم هست.
تمام تلاشم رو هم میکنم که تمام قسمت ها و ابزار هایی رو که استفاده می کنم رو بگم وتوضیح بدم ولی این آموزش یک آموزش پروژه محور هست و فقط آموزش ابزار ها نیست و شما نیاز یه یک آشنایی اولیه با نرم افزار ها دارید هر چند که اگر مبتدی هستید هم میتونید با همین آموزش پیش برید فقط یکم سخت تر و اگر سوال یا مشکلی داشتید حتما بپرسید من تلاش میکنم در اسرع وقت پاسخ بدم.

امیدوارم این آموزش برای شما مفید باشه و خوشحال میشم که این ویدیو رو لایک و صفه رو دنبال کنید.
اگر نظری دارید حتما بنویسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد