آموزش و معرفی نرم افزار های طراحی سه بعدی و بازی سازی
آموزش و معرفی نرم افزار های طراحی سه بعدی و بازی سازی
در این قسمت مشکلات تکستچر بدنه مدل رو حل کردیم و شروع کردیم به ساختن تکستچر مربوط به شماره ها در نرم افزار Substance Painterلینک قسمت هفتم کلیک کنید(قسمت قبلی)لینک آموزش کلیک کنید
آدرس رفرنس استفاده شده :تصویر کلیک کنیددانلود فایل مربوط به قسمت هشتم آموزش(,Blender ,FBX ,Substance Painter):لینک کلیک کنیدلینک کانال آموزش در تلگرام:برای عوضویت در کانال تلگرامی اینجا کلیک کن* لطفا فایل های مربوط به آموزش رو در جایی آپلود یا پخش نکنید و فقط برای پروژه های خودتون استفاده کنید.در این سری آموزش مراحل مختلف ساختن یک مدل سه بعدی رو آموزش میدیم که شامل مراحل زیر میشه :1- ساختن مدل سه بعدی Modeling2- تمیز کردن مدل و آماده سازی برای آنرپ کردن Cleanup3- آنرپ مدل سه سه بعدی UV Unwrapping5- ساخت متریال ها و بافت دهی به مدل سه بعدی TexturingX- در صورت بازدید و حمایت شما از این آموزش چند قسمت ویژه هم برای آین آموزش درست میکنم (مثل وارد کردن مدل در انجین های بازی سازی، ساخت یک میز برای قرار دادن بیسیم ، ساختن رنگ ها و مدل های دیگه از مدل فعلی ...)مراحل مدل سازی در نرم افزار Blender 3D انجام میشه و برای بافت دهی از نرم افزار Substance painter استفاده شده.مدل سه بعدی که برای ساختن انتخاب کردیم یک بیسم هست.تمام تلاشم رو هم میکنم که تمام قسمت ها و ابزار هایی رو که استفاده می کنم رو بگم وتوضیح بدم ولی این آموزش یک آموزش پروژه محور هست و فقط آموزش ابزار ها نیست و شما نیاز یه یک آشنایی اولیه با نرم افزار ها دارید هر چند که اگر مبتدی هستید هم میتونید با همین آموزش پیش برید فقط یکم سخت تر و اگر سوال یا مشکلی داشتید حتما بپرسید من تلاش میکنم در اسرع وقت پاسخ بدم.امیدوارم این آموزش برای شما مفید باشه و خوشحال میشم که این ویدیو رو لایک و صفه رو دنبال کنید.اگر نظری دارید حتما بنویسید.
zack424
چهارشنبه 2 خرداد 1403 ساعت 07:52